Monday, April 25, 2011

TESIS punya hal...

assalammualaikm dan selamat sejahtera..
nak gak meluah sesuatu..

harini nak cite pasal tesis la..
tapi ni cite semalam la kan

mgu ni memang bertungkus lumus menyiapkan tesis..
sebab nak GRAD..mestilah kena siap tesis..
setelah pulun abes2 san sejak abes exam uu antarabangsa aritu,.
FINALLY..semuanya menampakkan hasil..
da TESIS aku da siap..
hoooyehhhh!!leh grad...

stat jumaat, sabtu n ahad cam takde life aku..
sebab pagi petang siang malam mengadap laptop siapkan benda tu..
n ari ahad aku minta tolong la sorang member ni kan budak navy minta toloong cek ejaan kat tesis tu..
bukan ape..lau kita yang cek mg tak sedar n perasan kat mane silapnya..
so bersyukur sangat2 sebab encik Wan ni sudi nak tolong saya..
huh..seb bek tak terkeluar biji mate ngadap laptop...
haha

so dengan senang ati dan gembira pagi tadi pi la jumpe penyelia..DR AMIR HUSSIN...
erk..igt anta arini leh la dapat 30 ni ke kan..so leh la jilid cepat2.
anta cepat2..
saya tak ya duk melanguk ag kat sini...
huhu..
tak sabar nak cuti da ni..
walaupun ade ag satu exam ari rabu ni..
last paper uu keluarga..
tapi kena pasrah la aku kena kembali ke UKM pada 10MEI semata2 kerana tesis...

waah ..
banyak benda aku berkorban sebab tesis ni..
aku tak g pwtc tgk KL book FAir ngn adik aku sebab TESIS>.samapi mengungkit kat blog kate touching..
adeih.,adikku sayang..akak bukan tak mo pegi..akak seyes bz siapkan tesis..
tapi akak mg selalu bz pun mengalahkan pM..
huhu...
saje nak buat SHAMSAMIRAH toching pulak,,,
haha...

aku tak le tdo pun sebab tesis...
mase tuk stdy aku kurangkan sebab tuk tesis
aku tak g jalan sebab tesis
aku tak balik umh sebab tesis
segalan2 sebab tesis..

aku tak tau..
ade hikmah pada setiap ape yang berlaku..
jadi aku berlapang hati dan menerima dengan terbuka apa yang telah berlaku pada diriku ini..
syukur atas nikmat ILAHI....

sekarang..TESIS DA SIAP..ATI MANYAK SENANG la...
tak ya pk ape2 da...
tgl nak jilid je...

nota tangan : 
-kuar g cari paper A4 tuk print..
-tumpu n try fokus tuk exam uu keluarga rabu ni..

2 comments:

sameera said...

~huk3...sian kakak saya...
~TAHNIAH...berjaya menghakhirkan dari mengadap MR.T.S.s kamu itu...
~huk..saya tak ngungkit laaa...tapi membangkit jerk...
~saya paham keadaan kamoo...
~anyway..selamat menempuh liku2 kehidupan yang akan datang...

shams said...

trimas kasih kerana memahami..
ma kasih...