Wednesday, April 6, 2011

masa itu terus berlalu..

assalammualaikum dan selamat sejahtera..
sudah agak lame tak update...
bukan malas(alasan semata) tapi tak sempatt...
seyes...(cewahh)

hmm bulan Mac sedikit sebyk memberi kesan yang agak la akan diingati sampi bile...
mane tak nya tiba2 abah aku kat umh sakit kan..
aku mane nak tau..
padahal bila aku tepon umh mak cakap semua sihat..semua ok..
finally mak aku pun cakap la dia buat camtu bersebab..
mak aku kate bukan sengaja nak sorok tapi tak nak aku yang nga stdy ni terganggu..
sedih weii...
tapi syukur alhamdulillah..
abah aku pun pun sekarg da beransur sihat sedikit..
tu cite mgu terakhir di bulan mac....

aku jejak aku semula kat U masuk bulan april da..
seminggu tgl kelas..
mujur la mgu aku tak pi kelas tu da takde kuliah sgt...
mg nasib la..
tapi mg kena pilih antara dua..FAMILY o UR STDY..
of cos la aku pilih FAMILY..FAMILY 1st BRNG UR HEART HOME...
balik2..
ade la sikit kecoh kat blok..
ade org buat ona(hal) pulak..aku buat tak tau je..mls nak pk..byk benda nak pikir la...
ag pun time stdy week..
ape hal nak kacau mase org..
cam tak pernh jadi student...

bertungkus lumus dan mengabdikan diri bersama tesis..
alhamdulillah..
da nampak hasil/....
tgl nak buat kesimpulan kajian...
kena stop dulu..
sebab stdy tuk final exam..

sekrg..menghitung hari tuk melangkah masuk ke dewan exam buat kali terakhir di semester ni..
tak sabar nak abes da...
hooyeh...
takpe la susah payah stdy sekrg..
t insyaALLAH akan setimpal dengan usaha yang telah dibuat...

tu je...
lain takde ape...

nota tangan :
-adik aku balik umh ag..jeles seyh...
-asik le mengadap buku..buka MUKA BUKU(fesbuk)...

No comments: