Tuesday, October 12, 2010

semakin hari...

salam..
semakin hari semakin cepat masa berlalu..takkan mungkin tuk kita berpatah balik...

hmm, hari2 yang ku lalui juga sudah semakin menjadikan rutin ku terhad...
arini sudah hampir melabuhkan tirai..
hariku bermula bila ku bgun dari tdo la kan..heee..ngade2..ayat gedik..jiwa2...

ntahlah..arini pi kelas cam biasa la..kelas uu keluarga,,agak la menarik..tapi mungkin da selalu sangat bincang pasal isu tu atau mungkin aku selalu terdedah denagn isu-isu perkahwinan atau membina masjid atau baitul muslim ni..so aku jadi cam tak kisah je..tapi pape pun stil take note ape yang lecture bagi kuliah tadi...

lepas je abes kuliah baru nak bersenang2 hati..tiba2...

lec : ok..walaupun kuliah kita lum abes dan final exam semakin hampir..saya akan buat exam tuk awak semua..

aku ngn student lain : mengeluh..da bising cam lebah..

lec : jgn riso semua ea..saya bg soalan senang je..20 markah je..

aku ngn student lain : even lec cakap bgitu...kitorang stil kesuntukan masa..mgu ni ade exam dip acara mal..pastu exam mid tuk acara sivil tuk degree ag..tesis ag..seminar ag..

lec : saya tau awak semua leh buat..

aku ngn student lain : lihat muke lec dgn muke tanda soal...

finally, lec terus kuar dari bilik lec tu..ape lagi..bising la kelas..mula mengadu tu..mengadu ni..
aku pasrah je la..nak exam ye jawab je..walaupun ati aku riso tapi aku buat tak kisah je..sebab pe ek?aku mg cool je..terima je..tapi kawan2 aku kate aku takde perasaan..(huhu..tgamak mereka kata gitu...)

tak kisahla ape org nak kate..yang penting aku sebenarnya hilang kekuatan seketika tadi.. mase jalan2 nak balik bilik pas abes kelas semua tadi aku rasa cam hilang semangat..aku rindu mak ngn abah,.da lame aku tak dapat kata perangsang dari mereka...walaupun ade tepon tapi hati aku masih kuat nak jumpe mereka..aku da oMSIK.......

aku terpk nak balik umh..tapi bile tgk jadual aku...semua penuh,camne nak balik...mak ..abah.. angah nak balik..nak jumpe mak ngn abah... aku rase semangat aku hanya kembali pulih bile aku jumpe mereka....
camne nak cabut balik nih?? aku masih tercari2 ruang waktu yang ada....

sabtu/16/10/10- exam mid acara mal
ahad/17/10/10- seminar dan bengkel penulisan latihan ilmiah
selasa/19/10/10- exam mid uu keluarga
rabu/20/10/10- exam mid acara sivil
23/10-11/11 - final exam mode...

bilenya nak lari balik umh?

balik bilik je..bile on fb..mak ai!!!!!!...ramai sungguh yang merungut..hmm mereka juga hilang semangat seperti ku ke?atau mereka tak puas hati kerana semuanya berlaku last minit?atau mereka saje2 je nak provok?

hmm masing2..tak kisah la...

tu je.. tak sangup tuk tgn terus menzahirkan ape yang terbuku...

nota tgn : 1-aku kena kuat, aku kena buat yang terbek tuk mak ngn abh..
2-jiran2 bilik ku buat bising...weii...aku nak stdy..hormat la hak aku sbgai penduduk kat situ....

No comments: