Friday, October 29, 2010

melepasi undang2 acara sivil

salam..hari ini 29oktober 2010...
tadi exam undang-undang acar sivil perbandingan...
syukur alhamdulillah..di lihat beban yang dipikul semakin ringan...

review jap tuk exam tadi..so far alhamdulillah leh jawab..tapi tak tau betul ke tak..
actually kepala aku tgh sakit teramat mase g exam tadi..
da la ujan stat kul 5 pagi..wah,..mg sejuk suasana..menyebabkan kecintaan ku terhadap tilam bantal dan comforter sgt2 sayang kat mereka..bercinta woo nak redah sejuk2 g exam...

tapi kerana exam ku gagahkan gak diri ni tuk g exam..hee..suke2..tersenyum melihat soalan..menjawab dengan penuh berhati..sebab.,.,mak pesan.. ANGAH..JAWAB EXAM BETUL2..BACE SOALAN BETUL2..JGN SILAP JAWAB...MAK KAT SINI DOAKAN ANGAH... sebab tu la aku buat betul2 tuk mak ngn abah..sentap aku bile tiap kali nak exam mak bg msg camtu...sebab mak ade jadual exam aku....

TAPI>>>>
semalam...MRGABONG dan adikku ude datang menziarah aku di sini...wah cam dok ostel plak..siap bawa makanan..heee..suke2..kurang2 terubat homesik aku yang makin ketara ni...tapi pas makan2 sebenarnya ade misi yang besar...sebab nak repair mto..wah...WHAT DA FISH U R REPAIR THE MOTO AT THIS SUCH TIME>...sepatutnya aku bace buku,.,.bukan g jadi pomen moto...tapi seb bek aku da stusy bagi abes..
operasi membuka da memasang mto pun berlaku dari tengah hari..malam baru siap..layan gambo sat,...
sikit repair moto sendiri..bolehla...save sikit...ade gak pengalaman buka dan pasang sendiri mto sendiri..takde la taunya nak bawa je..heee..aku tau gak sekarang pasal mto2 ni...heee..ade sikit proud to myself...

lasty dalam kul 8 siap.pastu g bawa MrGabong dan adik ku g mam..pas mam MrGabong need to rushing return to Kluang..so masing2 letih..

dalam letih2 plak aku tak leh lelap mate..ngadap la buku..lamenya pk aku nak tgu mase exam..aku da tak sabr nak jawab exam..sebab aku da penat bce....

lastly..semuanya selesai...
tu saje..patut org stdy..bukan g pomen moto....

nota tangan :
1-sedang mood berehat2 sebelum exam jenayah ari ahad...
2-sedang bersuke ria bersama adik di bilik yang saya sayang..heee...
3-hati saya sedang lapang seketika....
4-saya syukur pada nikmat Kurniaan ALLAH pada apa yang saya nikmati hari ini...ALHAMDULILLAH...

2 comments:

Wanie-san said...

wa..terer nye repair moto sendiri!!hehehe
pasni wanie nak try lak la plak...hehe

shamsiah shamsuddin said...

boleh wanie..tapi abeskan dulu ea exam kamu..then baru la try benda ni plak..heee...