Tuesday, March 16, 2010

KokTAiL IntermediaTe Batch 30

sempat la pose sorg2..
sibuk mengejar cameramen..
INTERMEDIATE PALAPES UKM SIRI 30
AKHIRNYA...
berjaya gak aku meluang masa tuk ingat balik ape yang da jadi dalam hidup aku..betapa aku seorang yang bz..huhu...
entry kali ni adalah aku nak cite pasal majlis KOKTAIL PERINGKAT INTERMEDIATE PALAPES UKM SIRI 30..
seperti biase macam senior2 terdahulu, majlis koktail adalah salah satu tugas yang mesti diselesaikan oleh kadet2 palapes macam aku bile da sampai ke peringkat tahun 2 ni..hmm aku memberikan komitmen yang terbaik dalam melaksanakan majlis ni sebab aku terlantik jadi Timbalan Ketua Pengarah..takdelah hebat mane jadi TKP ni tapi ade sedikit kerisauan di situ..
kitorang da stat planing benda ni lebih kurang 3 bulan sebelum majlis..banyak kali perjumpaan, meting n menatang ntah ape2 la dibuat tuk mencapai matlamat ni..tapi kat sini aku nak mengambil kesempatan tuk mengucapkan ribuan terima kasih kepada PWII abd rahim mat hashim sebab dialah tunjang n tulang belakang yang memberi kami tunjuk ajar serta nasihat dalam menjayakan majlis ni...
tak lupa gak buat sekalung penghargaan budi n terima kasih buat skuad inter batch30 esemua sekali tanpa terkecuali atas komitmen n kerjasama yang diberikan selama tiga bulan ni tuk menjayakan majlis ni..walaupun ci just bagi kita 63% je tapi aku da rase tu yang terbaik..korang la yang terbaik..dan kitalah yang terbaik...
untuk ingatan semua..harap segala teguran yang diberikan tu kita aplykan tuk mesnight time senior t..
terima kasih juga buat Mejar wan Ezanie wan Abdullah atas ceramah yang cukup memberi manfaat pada kami..truthly aku tak pernah tau pun HR amik n intervw org camne...lau aku tak jemput mejar tu bagi ceramah memang aku tak kan tau la sebegitu rupanya alam pekerjaan..
what everpun thanks a lot to all of u...kalian adalah teman terbaik ku...
MAJLIS KOKTAIL INTERMEDIATE SIRI 30 tetap akan dalam ingatan...

No comments: