Monday, March 29, 2010

pesta Buku PWTC 2010..

wif my sis
sudah dapat buku yang dihajati
saje je nak posing2

sempena dengan pesta buku yang diadakan tahun ni, aku juga mau g ke sana utk memebeli buku yang dihajati..bukan ape...buku yang aku nak tu limited edition kot kat kedai2 buku.jenuh la gak nak cari buku2 tu..

antara buku yang aku beli kat sana:
  1. novel sinergi by hilal asyraf
  2. novel remaja mulia by hilal ashraf
  3. buku undang2 jenayah by dato shariff@ILBS
  4. novel langit Ilahi-Kembara hamba by hilal asyraf
  5. buku panduan mengukir buah2an(wlpun tak bape nak seni tgn aku tapi aku beli gak...)
tu je la buku yang aku beli,,puas hati sebab semua buku yang aku nak cari semua aku dapat jumpe..cume sesat tak jumpe jalan keluar dari PWTC tu je la..seb bek ade guider,,lau takde la mau sampai malam aku tak balik...

then pas g cari buku tu g jalan2 je ngan adik ku tersayang...papepun gt gembira hari itu,,tak tau nape..tapi mgkin sebab da lame kot tak jumpe adik aku...
luv u my sis forever...

thats all for this entry..short n simple

No comments: