Tuesday, July 19, 2011

bukan menyepi dan tak juga menghilang

asssalammualaikum dan salam sejahtera..
pe khabar korang semua...?
ade sikit indu tak ngan aku?(ceh sumpah mg tak malu nk tny)...

syukur alhamdulillah..
kerana dengan limpah kurnianya masih ade ag peluang tuk aku terus bernafas di muka bumi ini dan juga masih diberi kesempatan tuk berkongsi cerita di laman sesawang ni...
walaupun aku tau takde org nak kisah lau aku ade atau tak...
tapi aku tetap mahu berkongsi dengan kalian jua..
tak kira sape anda, aku masih menghargai kepada insan2 yang membaca ape yang ku coretkan ini...

ok..nak statrt cerita..
last update bulan 5..sekarang bulan 7 da..
mak ai..
mg berhabuk..mg bersawang la...
selama tempoh ini jua la laptop ku tak ber'On' langsung..
bukan menyepi..dan juga bukan menghilang..
tapi rutin2 hidup yang mendatang dalam kehidupan seharian menyebabkan aku tidak berkesempatan langsung nak berONLINE....
sokmo nak kate diri tu bz...(tak mo da kate bz..t bz betul2...)...

nak cerita byk..
seyes...
tgn gatal je nak menaip..
tak kira...
nak cite gak..
ikut suke la nak bace ke tak...
heee...

so episod seterusnya akan menyusul..
ku akan bercerita dari awal sehingga akhir..
hingga takde cite da nak cite...

selamat kembali kepada shams...
selamat kembali menjelajah di alam kehidupan ini...

nota tangan : excited giler dapat online...

No comments: