Friday, December 17, 2010

entry 1 bulan dis..

hampir sebulan lamenya aku menyepi tanpa sebarang entry di blog ini...
bukan menghilang atau menyepi ..
tapi bizi yang teramat sangat...

hari ini 17 dis 2010..sudah 10 muharam 1432h..
semakin hari semakin hampir waktu itu tiba..
semakin cepat masa berlalu tanpa di sedari bnyak benda yang berlaku sama ada dalam kawalan atau luar kawalan..

hari ini hari kedua aku berehat selepas habis latihan palapes..
sangat best bila dapat koma stabil sketika tanpa gangguan,..
n pas ni entry aku akan ku ungkapkan pengalaman ku sepanjang exsesais wira waja 2010 peringkat senior yang aku lalui selama beberapa hai di felda besaut, kg changkat sulaiman, sungkai perak...

apa yang aku nak sekarang?
NAK REHAT SEPUAS2 SEBLUM STAT SEM..tapi sem baru stat 20 dis ni,..jadi aku akan buat cuti sendiri...hehe...(idea jahat menguasai diri)..
NAK SIAPKAN TESIS..
NAK BALIK UMH...JUMPA MAK NGN ABAH..indu sangat2..da omsik giler...
NAK MAM KAT UMAH...

jadi sebelum balik aku akan siapkan entry pengalaman aku tu dulu...
sebab t takut aku tak da mood da nak cite panjang2..
hee..
see u in the next entry..

No comments: