Friday, November 12, 2010

bebas seketika...

salam..
akhirnya aku da abes exam..
seronok2..suke2..like2..
setelah jam menunjukkan 1730 maka aku isytiharkan dri ku bebas seketika..

review sikit exam tadi..
tadi exam undang2 keluarga..pergh..tak tau la ape aku stdy..sebab ni paper last..so memang malang sikit la gamaknya..sebab org semua da abes exam..bersukeria..so aku pun nak join sebenarnya..melonjak giler ati tgk org epy2 ni...

pagi tadi sebelum exam..cam biase..selak2..bace sikit ag sebagai mengulang..
tiba2 leh plak org berkaroeka..hish..what da fish..please la hormat sikit hak2 mereka yang nak stdy(termasuk aku)
pastu leh plak diorang bakar mercun..igt pesta ape?agak2 la weyh..seb bek la aku takde sakit jantung ke..ape ke..lau tak..tak ke naya ke keras je dalam bilik sorang2..sape pun tak tau...
huhu...
beginila nasibnya andai duk bermastautin seketika berhadapan dengan blok mereka yang bergelar lelaki..
hmm takle nak tolong diri sendiri da...

pastu kul 1..pas zhor..ade ag 2 jam ag sebelum jam 1530..tiba2 hujan selebat2 alam..wah..parah weyh,..nak g exam nek ape..lau nek mto konfom lencun kuyup den...
seb bek ade kak hanim,,thanks tumpangkan saya ea kakak..

1530-1730..exam stat hngga akhirnya..alhamdulillah..bace soaln dengan senyuman..syukur..rezeki..leh jawab..pastu balik..hujan ag..da la jem..gamaknya aku sampi kolej kat kul 6 setengah...

bila da sampi bilik..syukur..rase ringan kepala otak..rase cam terkeluar semua isi2..haha..(mengarut lebih)...
akhirnya..da abes exam tuk semester ni..
bebas seketika..lapang otak beb...
syukur....


nota tangan :
-pasni sibuk latihan palapes...
-pasni sibuk exam palapes pulak..
-pasni sibuk nak pk siapkan tesis...

No comments: