Monday, August 9, 2010

mgu yang sangat bz...

salam...
sudah lame tidak mengetik jari sambil memerah otak utk meluah rase...
hari ni baru ade sikit mase..

baru saje selesai kawat..
tuk kawat rusia sedih la gak kan tak dapat masuk atas sebab mase intake tu aku g kelas..huish rase sangat tidak adil bagi diri aku di perlakukan sedemilkian..
tapi nak buat camne..just akur je la atas mereka yang paling atas n paling kanan..
tapi
ok le..dapat masuk kawat kawalan kehormatan...
walaupun sekejap tapi puas hati sebab Sultan negeri sembilan yang cek baris tuk cemar duli...
TERIMA KASIH TUANKU..

sekarang ni pun baru dapat merehatkan diri selapas 4 minggu berturut2 latihan tempatan pALAPES diadakan..pergh...memang la sangat letih tapi best ler..sebab aku rase aku takkan dapat pengalaman macam ni kat tempat lain lau aku tak join pALAPES..
aku semakin gelap dek kerana berjemur...

sekarang tiba la mase tuk menyiapkan tugasan asignmen n proposal tuk kajian ilmiah...
tajuk aku pasal KESAKSIAN MENURUT UNDANG2 KETERANGAN..
hmm nak buat proposal pun takle ag sebab literature review tak banyak ag..
mesti meluangkan mase tuk bace n review banyak bahan tuk buat proposal ni...

bz nya sejak kebelakangan ni sebab latihan kawat setiap malam sampai kadang2 aku leh je escape aku punya jadual stdy malam kan..sangat la zalim aku ni kepada diri sendiri..
aku akn cover semula benda yang sepatutnya aku buat tu....

tu je dulu....




No comments: