Tuesday, January 26, 2010

Tersenyum Puas Seketika...

tajuk post cam bahagia je rasenya....tapi takde la bahagia sangat pun..
just wanna to share bout something...
24JANUARI2010 UkM telah organize larian 1Malaysia peringkat UKM..
cam biase la teruja gak sebenarnya dengar sebab nak lari same...tapi mase tu tak cukup confident pun nak masuk...sebab wajib n ade pemberat tuk SPKG (sistem generik tuk student UKM je) terpaksa la dengan paksa rela tuk lari gak...

tapikan..cam tak caye.. sebab dapat gak tempat mase diumumkan keputusan...menang tempat ketiga..dapatlah sijil(memang wajib pun kena bagi), pastu hamper n sedikit wang tunai..seronok n tersenyum puas la seketika time tu..
balik bilik je memang heboh la sebab kawan2 aku memang ramai tak pegi larian tu..ade ke patut diorang lari same2 aku mase start tapi sampai kat kolej ibu zain diorang shortcut balik bilik terus...ceh tak guna la kawan tgl kawan ni...

tapi senyum tu tak lame..sebab efek aku lari tu aku da sakit...sebab sakit aku tak le bergerak dengan aktif...mungkin banyak dosa aku...pasrah sudah dengan ketentuan Illahi...

tapi aku bersyukur jugak atas sakit yang dikurnia itu..sebab sakit tu lah yang menyebabkan asignmen aku telah selesai disempurnakan..sebab sakit aku tak le tdo..sebab tak le tdo aku pun ngadap laptop ni n taip la macam ayam patuk jagung pagi2 buta sorang2 dalam bilik....
hmm..barula aku tau macam mane penatnya orang stay up..boleh biol kot kepala otak...otak aku sedikit shot sebab tak cukup rehat...
hmm tak waras ag la sebab aku masih mengenali kawan2 yang ade si sekeliling..
hahaha...
aku da mula mengarut..
cukup la tu..
aku memang sedang tersenyum puas sebab keje da siap....
seronoknya hidup...
rase ringan kepala otak bila da hilang satu beban...
TERIMA KASIH YA ALLAH YA TUHAN KU..aku bersyukur atas nikmat yang KAU kurniakan kepadaku......
....................................................................

No comments: