Friday, January 1, 2010

SeLamat Tahun Baru 2010

tahun baru sudah menjelma..1 Januari 2010 tarikh permulaan blog ni dinukilkan..ntah ek nape ntah aku gatal2 nak create blog..
sebab aku nak gak ade blog cam org len:
-sebab ramai da kawan aku yang da ade blog...
-sebab da tiba kot masenya tuk aku mengabadikan semua kisah,rase,n pe yang terjadi dalam hidup aku kat sini...
-utk share la ngn sesiapa yang sudi...

harap tahun 2010 ini akan memnjadikan tahun yang lebih bermakna buat diri aku..
harap2 hidup aku sentiasa berada di bawah lingkung rahmat dan nikmat ALLAH swt..
buat insan2 yang singgah ke blog ni..harap leh bagi tunjuk ajar kat aku..
sesungguhnya aku memang ngaku yang aku memang tak reti pun nak buat benda2 gini..bukan bidang..tapi berusaha gak tuk berubah..lau aku tak cuba sampai bile aku tak tau...
lau cube sekarang sekurang2 aku leh kot betulkan o tanya2 mereka yang da senior bab2 bloging ni...
hmm rase cam too much je ..
so rase stop dulu kot..
----------------------------

No comments: