Saturday, January 16, 2010

SELamat Hari Lahir Hilal Asyraf...



hilal besar di POPEYE, Yarmouk menyambut hari lahirnya bersama teman seperjuangan

HARI INI 16 JANUARI 2010..maka selamat ulang tahun kelahiran yang ke 21 buat Hilal Asyraf..
moga kamu diberkati selalu dala segala urusan kamu...moga kamu sentiasa dalam lingkungn rahmat dan nikmat ALLAH swt...

SIAPA HILAL pada aku?
hmm aku sendiri tertanya-tanya siapakah insan ini sehingga mampu menyentuh jiwa aku melalui penulisannya..secara realitinya..aku memang tidak pernah bersua dengan Hilal..tak pernah bercakap dengan dia secara face to face tapi aku pernah berkomunikasi dengannnya di alam maya..walaupun aku tak pernah bersua dengannya tapi aku terasa sangat rapat dengannnya sebab aku rase dialah teman yang baik...selalu menasihati aku...selalu mengingati aku..selalu membawa aku berfikir..hampir setiap hari..

HILAL ASYRAF...hanya seorang insan biasa yang telah mencipta kejayaan yang luar biasa sepanjang hidupnya...dia kini berusia 21 tahun tapi pengalamannya dalm hidup sangat luas..setiap ape yang berlaku dalam hidupnya dia telah berkongsi dengan hampir semua orang dalam dunia ini..melalui tulisannya...aku sangat berbangga keranan ade teman sepertinya...

Hilal Asyraf berasal dari Johor...(semangat Johorian la plak)...pernah menuntut di MATRI, perlis kot...tak bape nak tau...sekarang sedang terus mengaji kat Universiti Of Yarmouk...dalam bidang Usuluddin...tahun dua kot dia sekarang...dan yang paling penting dia adalah seorang penulis Islamik yang erkemuka sekarang..sedang menempa nama dalam bidang penulisan di seluruh dunia...especially kat Malaysia la kan..buku dia lau masuk mane2 kedai buku mesti ade...lau takde tu maknenya da abes stok o stok tak sampai ag...hehe

Hilal jadi terkenal sebab webnya..dia teklah mengorganize satu web yang mane webnya itu sangat berguna tuk duniawi dan ukhrawi setiap insan..terutama bagi aku la..yang memang cetek bab agama ni...web dia name LANGIT ILAHI...ni link dia. http://ms.langitilahi.com..
dalam web ni macam2 tazkirah nak perkongsian yang dikongsikan oleh Hilal bersama pengunjung2nya hampir setiap hari....

hebatnya hilal kerana terkenal melalui penulisannya,..nukilan dia bnyak menyedarkan dan membawa tuk kita berfikir tentang sesuatu perkara..jadi aku adalah salah seorang pengunjung LANGIT ILAHi..tahniah hilal kerana dengan masa yang singkat kamu dapat memabawa tugas sebagai daie di muka bumi ini dengan secara halus..tulisan dan nukilan kamu memang tak pernah nak singggung mane2 pihak..kamu sangat menghargai pengunjung2 blog..terima kasih gak untuk kamu kerana mengganggap aku, kami dan semua pengunjung langit Ilahi sebagai sebahagian dari hidu kamu...aikk cam da lari tajuk jeee.....cam ucapan penghargaan plak...
huuhu...

disebabkan aku ni sangat fanatik terhadap Langit Ilahi dan suke dengan penulisnya aku telah memiliki semua buku tulisan Hilal...takpernah2 aku beli novel..seunur hidup aku serius tak pernah aku nak bace novek kecuali buku sekolah, buku akta,, dan buku yang prlu dibaca...
tapi tak sangka..da 2 dekad aku hidup barulah aku pecahkan rekod hidup aku dengan beli novel...
jadi kesemua buku yang ditulis oleh hilal aku dah habis bace,,.seronok n terase lain membacanya...seolah2 aku berada dalam cerita itu...seolah2 aku terkesan dari tulisannya..terima kasih hilal....

lastly disebabkan hari ni besday hilal jadi aku mempromotkan website LANGIT ILAHI kepada pembaca tulisan aku..harapan aku moga hilal terus maju dalm kehidupan dan sentiasa berpeluang tuk meneruskan tulisan yang bermanfaat tuk aku yang sangat sikit imu pengetahuan ni...

2 comments:

Razif Radzi said...

pttla dah lupe kite.hihihi..

shamsiah shamsuddin said...

ops..takpernah lupe pun kat kamuu...