Friday, January 22, 2010

dikejar Kesibukan...

lame kot rasenya tak ngadap blog ni..hmm sebenarnya bukan tak nak post entry tapi kesibukan tahap dewa yang sedang melanda diri ini..huhu...

seminggu lebih laptop kena pinjam dek orang seb bek asignmen yang kena submit tu aku a siapkan awal...leh la..sian la plak melihat laptop2 kengkawan diserang virus yang pelbagai..
agaknya sat ag mesti laptop aku pun jadi cam diorang...

2minggu kebelakangan dan kedatangan sangat bz buat diri aku..
sebab macam2 benda nak kena buat...tambah2 plak ngn asigmen yang semakin bertambah..
walaupun disipakna satu persatu tapi cam beranak asigmen tu..
ade je benda yang dapat lepas satui benda diselesaikan....
memang camtu la agaknya lumrah kehidupan manusia yang bergelar insan...

nak diringkaskan senarai kebizian aku
24Januari2010 - Larian 1Malaysia UKM..
-hmm cam2 la la ukm ni buat tuk menyahut seruan satu malaysia...memang ade bagusnya idea tu tapi terfikirkah pihak admin bahawa kami student ade benda lain la nak buat..admin memang bijak sebab dia da masukkan dalam SPKG(sistem penilaian generik tuk studet ukm...wajib plak tu...)tak cukup dengan kuliah, asignmen, masa lapang yang terluang pun admin nak gak...
hmm amik la....

25 Januari 2010- berusaha tuk menyiapkan sisa asignmen tuk subjek pemikiran islam..Tajuk nya kajian ke atas bUrhanuddin Al-helmi..agak komplikated la pasal tokoh yang sorang ni..so ulasan yang kritis n analitikal kena dijalankan..

26Januari 2010- meting koktail pulak ngn Rsm Tersayang..erk..seb bek la mgu lepas aku da jumpa penceramah motivasi n bagi tajuk tuk slot bersama skuad Inter..seb bek gak sebab tajuk aku tak kena reject..ANDA ADALAH PENULIS CERITA HIDUP ANDA SENDIRI...tu la tajuk yang aku create...tak lena kot tdo aku beberapa hari sebab diorang suh brainstorm tuk cari tajuk...kecik je padahal..tapi sangat tersiksa..

27 Januari 2010-bakal hari yang melegakan sebab dua asignmen da submit n present..tak sabar menunggu hari tu..

28Januari2010-hari yang bakal ade kuiz lagi tuk undang2 kontrak..menanti dengan penuh sesak hati...

30 dan 31 januari 2010 - menghabiskan masa di turf seremban kot tuk SUKEM....

1februari 2010 - interview Ci tuk tokoh kePimpinan..tahhiah la tuan ci sebab saya pilih tuan...hehe

setakat ni tu je la kesibukan yang menyesakkan otak ...hrap2 semua berjalan dengan lancar..takde halangan...lau ade halangan memang haru la hidup aku tuk seketika..

setakat tu je dulu,...moga ALLAH permudahkan kehidupan aku sebagai hambaNya dalam menyelesaikan segala urusan yang ade..AMIN....

No comments: