Tuesday, April 13, 2010

lega sedikit...

hari ni baru la boleh aku berpoya2 seketika selepas4 ari stret aku menduduki kertas peperiksaan..
fuuuhhhhh..memang terasa seperti hilang sedikit bebanan kat otak...
5 paper telah berakhir..
rasa la sedikit kelegaan untuk seketika...

cam2 rase yang datang time aku exam kali ni...ketar tu tak usah nak kate la...letih la badan asik ketar je,,
last tadi exam paper undang2 jenayah..exam paper ni memang banyak kenangan la..
sehari sebelum exam paper ni aku dan kakak2 kos bertungkus lumus mencari soalan lepas n buat skema jawapan..samapi aku sakit2 otak la..kepala ting tong...
then ari nak exam nak g exam kena ujan la plak..seb bek la ujan tu tak menghakis ilmu dalam otak aku...syukur dapat jawab semua ppaer yang telah berlalu dengan baikk,...
moga kejayaan sem ini adalah dipinjamkan tuk diriku buat seketika....
amin..
cukup la tu...
len kali plak sambung,,
letih da...

No comments: