Wednesday, February 10, 2010

FEsTiVaL SanjungAn SatRia 2010

lame kot rasenya tak menaip...
arini baru nak rase meluah..bukan tak mau menaip tapi takde kelapangan..hari2 bz je.. ne naka de mase...

merujuk kepada tajuk.. FESTIVAL SANJUNGAN SATRIA...a.k.a FESSAT...
tu name projek mega bagi kolej tun hussien onn salah satu kolej kediaman dalam ukm..
Kolej PALAPES..sebab tu la ade satria2..hero la katekan...

macam biase la..FESSAT adalah acara tahunan bagi ktho...tak buat tak sah la...
tapi aku dapat mengesan sedikit kekurangan pada FESSAT kali ni..ade lakuna(BHS uNDANg2) atau kekosongan..cam tak meriah dari tahun2 lepas...tak tau la kat mane silapnya...
malas nak komen banyak2..kang t ade plak yang terasa...

mase fessat yang best pada aku mase malam perasmian je la..sebab ade la sikit pengisiannya..macam tahun2 dulu ade teater pasal seorang pejuang,ade istiadat sword barrel(kawen bawah pedang) teringin tapi cam takkan dapat la...berangan jelah..pastu ade tarian dari artisukma, n yang paling best aku n skuad2 intermediate PALAPES siri 30 buat persembahan hakka..walaupun tak sampai 5 minit kitorang buat hakka n tarian renjer tu tapi seronok la semua or cam terpegun..biaselah dak2 palapes memang menjadi tumpuan civilian..hehe..ter'RIAK' pulak..

sebenarnya truth deep from my heart terkilan..sebab tak dapat nak join sangat progm kolej..sebab sabtu da ade kuliah sampai petang,...malam nak turun tak larat da..sebab banyak keja nak kena settlekan..so memang terpakse mengirbankan mase berpoya2...kadang2 ade la rase nyesal gak sebab bz je terlebih dari org lain tapi bile pk2 balik aku adalah aku..so untuk jadi aku aku kena terus berusaha tuk jadi aku yang sebenar..
aku da mula mengarut..

bercakap pasal fessat gak aku nak merangkapkan ribuan n jutaan terima kasih pada kawan2 ku dari kem mane ntah sanggup turun ke ukm tuk tengok kitorang..len kali aku tgk korang la plak k..seronok la gak sebab diorang datang..tapi kelakarnya lelaki2 ni agak terserlah ketakutan mereka bila masuk umah hantu..bukannya seram sangat...tapi bagi diorang seram kot. aku tak seram sebab aku yang setting umh antu tu...
huuhu..

hari terakhir fessat pun aku tak dapat join sebab ade seminar n progm motivasi kat canselori..ni progm jabatan so nak tak nak memang kena attend la dengan rela hati..

pape pun kesimpulannya..FESSAT thun ni kurang memberi kesan pada diri aku..
sebab aku tak terase pun aku ade join even ade take part sekejap...
kepada ajak fessat mase post motem t jemputlah aku ea..aku nak komen banyak supaya next year ag mantap kita ni dari ape yang sekarang...

No comments: