Tuesday, November 3, 2015

sudah tertulis hari ni di LUH MAHFUZ

Assalammualaikum dan selamat sejahtera

bgun pagi nk pergi sekolah
Hp tak idup...

padahal dah semalaman cas....(ape pun tak tau update pagi ni dalam grup wasap ke ape)

samapi sekolah ....
kereta terbabas masuk longkang....

(hai la...ape nak jadi pun tak tau...jiwa kacau..pk ape tah samapai leh terbabas..nasib baik cikgu2 lelaki sekolah ramai..merekala yang angkat kereta tu kuar dari longkang...seee.....orang sabah kuat..
kalau kat semenanjung mau kena tarik woo pakai kren...ni orang yang angkat kete...lutt ketaq tak pk dah,,yang penting kete den selamat kuar dari longkang
terima kasih pada tanah sebab lembut pagi tadi sehingga tidak menyebabkan ape2 kecederaan serius pada kereta,..

seee satu lagi,..org lagi pentingkan harta benda dari nyawa sendiri..termasuk aku..


dari sekolah g mahkamah
weii..aku bukan penjenayah ok..tak semestinya  orang g mahkamah sebab buat jenayah..so betulkan mindset korang ok
pas kes..rasa down sgt2..

balik2...hah..pk la ape yang jadi

terasa dugaan sgt besar arini..
org kata sudah jatuh ditimpa tangga pula....(T T)

cukupla meluah rasa disini'
terpulang la rasa nk pk aku ni gedik ke ape..
blog aku..aku punya suka la nk letak ape....
giler selfish sekrang..

aku takla kejam mane..tapi aku boleh jadi kejam sebab orang sekeliling aku.

No comments: