Sunday, November 1, 2015

Selamat datang NOVEMBER2015

assalammualaikum dan selamat sejahtera..

konon la nk update selalu....
ceh...cakap boleh la..buat ape pun tak boleh...
tu la manusia

ok..forget bout it..

November sudah...
25 hari lagi nak balik semenanjung
25 hari lagi nak jumpe family
25 hari hari nak g makan macam2 kat semenanjung....(wait,aku tak cukup makan ke kat sini)
heeeee....aku bukan tak cukup makan tapi sebab duk dalam ni..mane la nak dapat yang mewah cam kat semenanjung...takat makan ikan goreng sayur goreng je ari2 boleh la...

hurm..tak kisah la...25 hari

35 hari lagi kot nk jadi raja....heeee....senyum sengsorang berangan je la aku...

ari2 tgk kalendar...
cam aku pembuat kalendar..
cam org gile plak bile pk...

argh..tak kisah..yang penting aku bahagia....

heeeeee...

No comments: