Saturday, September 3, 2011

seLamat di Syawal yang mulia,,

assalammualaikum dan selamat sejahtera...

pergh...betul2 sham menyepi selepas update yang tak terhabis....
giler bak hang....
kat sebulan giler tak upadate satu benda pun...
tula sibuk keje, balik opis tdo, celik mate pi keje,
pastu terus balik raya kat umh,..
sebulan berpuasa di rantau orang....

akhirnya pulang di hari raya...
alhamdulillah syukur pada nikmat Ilahi kerana dapat gak aku beraya ag sekali bersama ahli keluraga ku yang tersayang,...
sedih giler la raya thun ni...
tak tau pasal pe...
seb bek abah sihat time raya,..
aku takut2 aku tak dapat nikmati syawal sebegini bersama ahli keluarga ku yang kini  pada akan datang...
namu aku sentiasa berdoa dan berharap agar mak abah adik dan abangku sentiasa sihat sehingga syawal akan datang....
aku pasti merindui saat2 ini...

di kesempatan ni,
saya selaku tuan tanah,
ingin memohon maaf andai ade tersilap tulis atau tersalah menafsir di sepanjang saya menulis di blog ini...
terima kasih sudi membca post2 saya...
maaf zahir dan batin...
salam eidulfitri...
moga syawal kali ini membawa fitrah baru buat kita semua...
barakallah alaikum.....

nota tangan :-sembah salam kemaafan dari sham...

No comments: