Tuesday, September 28, 2010

ade kelapangan sedikit...

setelah sekian lame menyepi diri sejak dari ramadhan hari tu kini aku kembali semula...
memang ari2 terniat dalam hati nak menghasilkan satu entry di sini setiap hari paling kurang..
n paling pendek pun biar la sepatah o dua baris je dalam satu entry...
tapi kebizian yang teramat telah menguasai diri menyebabkan aku takde mase langsung nak update blog ni..

lau tul la leh nampak sawang agaknya da memang bersawang yang teramat dan da sampai tahap gaban da kot...
arini terasa nak menulis sebab aku telah berjaya menyiapkan asignmen undang-undnag tort dr basir dengan jayanya dalam masa dua hari ini...hee tak bek sebenarnya keje bertangguh...
t mencuri masa..
tapi aku da cari lame da input tuk letak dalam asignmen tu cume malas nak ngadap laptop...

faktor aku lambat siapkan asignmen ni sebab aku kena buat sorang2 asignmen tu..student yang amik subjek tu 20 org je...semua ade patner ikutkan tapi ade satu patner tu akan laki ngn perempuan. tapi lec aku tak nak nyusahkan student n takut gaduh laki ngn perempuan so dia bagi la keje tu sorang2 dan 9 lagi pasangan dapat berpatner...seronok la keje patner le devide tugas...lau buat sorang2 pun bagus gak...tapi tangung la sorang2..
da aku adalah mangsa yang kena buat sorang2..
tapi pape hal pun terima kasih kat dr basir sebab bagi saya buat sorang2..saya dapat setlekan keje saya sebaiknya....
hoooyehhhh....

teras ringan sedikit kepala bila asignmen da siap..tgl ag satu asignmen yang lum sampai giliran... n tesis yang tak siap2 ag...
tambah ringan kepala bila baru2 ni ade mid n dapat jawab dengan sebaiknya..
walaupun masih bermood raya tapi aku stil fokus lagi on my stdy..
syukur pada ALLAH atas nikmat yang diberi..

note : hati senang seketika...
otak ringan sekejap....

No comments: