Monday, September 15, 2014

2014 macam touch n go

Assalammualaikum wbt dan selamat sejahtera...
Seriously ape yang boleh dikatakan blog ini macam touch n go je.
Bile nak datang tulis...bila tak nak diam je tanpa sebarang post...

Let me i recall my life..throwsback..
Bulan 6 selesai latihan perguruan di IPG Kampus Pendidikan Islam Bangi...
Sudah tamat tugas dan amanah mengajar di sekolah dan mendidik anak murid sekalian...
Hanya kini menunggu keputusan SPP untuk memasuki sistem dan menunggu penempatan baru untuk mengajar semula dalam kata lain...posting...

Lame kan kalau nak ikutkan dari bulan 6 samapi sekarang dah bulan 9
Ape aku buat?
Melangguk je kat umah terbongkang makan tdo?
Tanam anggur?
Heeee

I'm not thats type...

Ape pun hidup kena terus...

Abes latihan perguruan aku balik kampung, duk ngn mak n abg di Kluang...
Sementara menunggu posting aku mulakan kerja baru
Kini aku kerja sebagai tukang masak...

Cane keje aku?
Aku keje di asrama...memasak makan untuk pelajar sekolah menengah..
Selama ni aku keje guna otak pen ditangan melakar ape sahaja yang terlintas di minda tuk diajar pada anak muridku...
Kini aku keje guna tenaga...
Masuk keje awal pagi kul 2 pagi tuk sediakan sarapan balik kul 5 pagi...pastu dtg balik kul 9 pagi tuk makan tengahari dan mkn petang..
So itulah kitaran hidup aku buat setakat ini...

Just want to share ape yang aku buat,..
Stop here...
Till write again in the next post..

No comments: